APIE MUS


    Taip pat kaip ir didingi, grakštūs ir ramybe bei atokvėpio dvelksmu persmelkti palmių medžiai, taip ir Flamera kuriamos natūralaus vaško žvakės yra žinomos dėl savo dydžio, unikalios išvaizdos ir kuriamos jaukumo emocijos pasirinktoje aplinkoje. Tai nepaprasti rankų dirbiniai, suteikiantys prabangos ir estetikos jausmą.

  Kiekviena išlieta žvakė yra kruopštaus darbo ir atidaus dėmesio detalėms rezultatas, tarytum mažas atradimas kūrėjui. Tokį patyrimą, išmintį ir dvasią perduodame kiekvienam susidomėjusiam ir naudojančiam šįgaminį. Dėmesingai atsirenkame ingredientus, sertifikuotas ir kokybiškas medžiagas gamybos procesui, taip užtikrindami aukštą produkto kokybę 


VERTYBĖS

 

  Flameros asortimentas yra kuriamas nenaudojant jokių mechanizuotų procesų. Tai kruopštus ir atsakomybės reikalaujantis rankųdarbas, virstantis įspūdingais kūriniais. Šis prekinis ženklas tvirtai remiasi vertybiniu pagrindu, ypatingai daug laiko ir darbo skiriant geriausiam bei unikaliausiam rezultatui pasiekti. Kiekviena žvakė alsuoja išskirtinumu, atsidavimu ir meile, kuriąpatys įdedame kiekviename žingsnyje. Tai lemia rimtą požiūrį į klientą, kurio lūkesčiai ir pageidavimai yra motyvacija nuolat tobulėti, būti lankstiems ir ieškoti netikėčiausių sprendimų gamybos srityje. Organizacinė kultūra yra paremta pagarba vienas kitam, orumu ir atvirumu.

 

APLINKOS TAUSOJIMAS

 

  Mūsų planetos būklė, klientų ir visų žmonių gerbūvis bei aplinkos tausojimas yra pagrindiniai prioritetai vykdant veiklą. Vartojimui augant nežmoniškais tempais, Flamera džiaugiasi galėdama užtikrinti tiknatūralius gaminius, kurių sudėtyje yra 0% parabenų, 0% parafino, 100% ekologiškos medvilnės dagtys, 100% natūralus vaškas, perdirbtas popierius produktų pakavaimui, 0% eterinių aliejų ar spiritinių kvapiklių produktų sudėtyje. Gaminių pakuotės gali būti perdirbtos ateityje pakartotinai, tad atsakingai rūšiuojant prie aplinkos tausojimo prisidėti galime ne tik mes, bet ir mūsų klientai.

 

Pristatymo informacija



Jūsų užsakytas prekes pristatys mūsų partneris UAB „DPD Lietuva“. UAB „DPD Lietuva“ – pirmaujanti Lietuvoje ir viena didžiausių siuntų pristatymo bendrovių Europoje. Ilgametė patirtis ir profesionali komanda užtikrina greitą ir patikimą prekių pristatymą.

 

Pasirinkite Jums patogiausią pristatymo būdą:



1. Prekių pristatymas per DPD kurjerį  Lietuvoje: 

  • DPD kurjeris siuntą Jums pristatys į namus, biurą ar bet kokiu kitu, Jūsų pasirinktu, adresu. 
  • Prekes Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 1-3 d.d. 
  • Pasirinkite prekių pristatymo laiko intervalą didžiuosiuose Lietuvos miestuose: 8:00 -14:00 val., 14:00 -18:00 val., 18:00 -22:00 val. darbo dienomis. Kitose Lietuvos vietovėse prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.00 iki 16.00 val. 
  • Apie numatomą siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute arba el. paštu. 
  • Prekių pristatymo metu, kurjeriui pareikalavus, turėsite parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. 
  • Į Kuršių Neriją pristatymas kainuoja papildomai 21 EUR. 
  • Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir surašykite pakuotės pažeidimų aktą. Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

2. Prekių atsiėmimas DPD Pickup tinkle (siuntų taškuose ir terminaluose) 

 

  • Atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame DPD Pickup siuntų taške ar terminale.
  • Siuntos į DPD Pickup siuntų taškus ir terminalus pristatomos per 1-3d. DPD Pickup siuntų terminalai dirba 24 val. per parą, 7 d. per savaitę. Skirtingų DPD Pickup siuntų taškų darbo laikai gali skirtis, todėl prieš vykstant atsiimti siuntos, rekomenduojame pasitikslinti. 
  • Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD Pickup siuntų tašką ar terminalą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute ir/ar el. paštu. 
  • Prekes iš DPD Pickup siuntų taško ar terminalo galite atsiimti per 7 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui. 
  • Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų taške turėsite suvesti SMS žinute gautą PIN kodą arba parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. 
  • Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų terminale turėsite suvesti SMS žinute gautus PIN kodus. 
  • Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą su Pickup siuntų taško darbuotoju surašykite pakuotės pažeidimų aktą arba kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių tel.: 8 5 210 67 77 (jei siuntą atsiimate iš DPD Pickup siuntų terminalo).

3. DPD taip pat užtikrina greitas, bei patogias tarptautines siuntas. Kainos automatiškai bus sugeneruojamos pagal pristatymo šalį ir siuntos svorį. Preliminarų laiką galite pasitikrinti šioje nuorodoje : http://www.old.dpd.lt/lt/main/siuntu-pristatymas/siuntu-pristatymo-terminai/terminai-europos-salyse-iframe